Sunday, June 21, 2009

Ayah .... I Lap U ..!!



Ni nak cite la pasal ayah kesayangan ku, heh heh heh. Nama dia En. Othman Abu. Lahir di Melaka pada 3 Julai 1956. So, skang ni umur ayah aku 53 tahun lerr. *Muda lagi tuuu* Dulu berkhidmat di UTM, Skudai Johor. Skang ni dah pencen dah :D. Gambo ni masa umo aku brape bulan ntah ... tak ingat. Masa ni dok kat kg. Baru, KL. Jangan jeles ngan rambut ayah aku weehhhh ... hiksss.

Nampak tak grill kat belakang tu ..?, dulu mana ada grill besi wehh, pakai dawai jee .. kreatip tak ayah aku ..??. *Senyum Bangga*. Kui kui kui ....

Ayah....
pengorbanan mu tidak ternilai,
budi dan jasa mu tidak terbalas,
mendidik menjaga dan membelai,
Kasih sayangmu terpancar jelas ....

P/S : Nak masuk contest fathers day, organized by Mamamanja :D

6 comments:

  1. terima kasih sudi datang ke blog saya....cantik blog ni...simple tapi cun...

    ReplyDelete
  2. selamat hari bapa buat ayah ahliahnizam.
    semoga dipjgkan umur dan dimurahkan rezeki hendaknya amin.

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Mamamanja,
    Err ..ada harapan tak agak2 ..? hekss :D

    Kak Liya,
    Mekasih. Selalu2 le mai sini :)

    ummumushkah,
    Selamat Hari Bapa to U 2 & your hubby ...

    Zue,
    Amin, ya Allah. Mekasih ya :D

    ReplyDelete
  4. eemmm... selamat hari bapa kan... so selamat join contest.. jom kita memeriahkan contest..

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin

Jantung Hatiku .....

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers