Showing posts with label Pengumuman. Show all posts
Showing posts with label Pengumuman. Show all posts

Thursday, July 1, 2010

Sape Nak Makan Kek ..??


Uisshhh ... korang kalau sebut pasal makan, lajuuuuuuuu je yee, hik hik hik ;). Ekceli nak bg tau kat kengkawan, aku ada buat jualan sampel Kek Lapis Sarawak. Memandangkan sekarang ni sana - sini orang buat sampel kuih, so aku pon tompang sekaki.

Kat kedai aku, a.k.a Kedai Ummie, aku ada le jual sampel-sampel kek lapis. Kalau ada yang bekenan, roger2 la ye. Tak semestinye untuk raye je, kalau nak oder sekarang pon buleh ... no problemo . Klik je teks kat bawah gambo tu ye. Mekasih ;)



Sunday, May 2, 2010

Jualan Berbaloi-Baloi ..!!!

Taraaa ..!!! kali ni tokey kedai nak wat sale spesel untuk Kek Lapis Sarawak. Sempena hari buruh, hari guru, hari ibu dan hari apa-apa lagi lah yang jatuh dalam bulan Mei ni kan. Jadi, kalau para pengunjung nak hadiahkan kat mak ke, isteri ke .. atau nak makan sindri pon boleh. No problem kate omputih ... hehehe.

Klik je kat banner ni, nanti dia akan tunjuk rege kek lapis yang berbaloi-baloi tu. Kalau ada yang bekenan, isi oderform kat bawaaaaaah sekali tu ye. Selamat bersoping ;D






Friday, April 16, 2010

Orang Baru ..!!!



Al-hamdulillah ... saat yang ditunggu berakhir sudah. Aku selamat melahirkan cahayamata kami yang ke3. Aku bersalin hari Sabtu, ( 10 hb April )kul 6.12 pagi. Baby girl, lahir normal ... berat 2.8.

OK, kalau ada masa lapang nanti aku citer pengalaman bersalin ye. Doakan kesihatan kami :)



Monday, March 29, 2010

Fiesta Terubuk Masin @ Kedai Ummie ..!!!

Sale @ Kedai Ummie kembali lagi...!! Kali ni tokey kedai buat sale spesel untuk Terubuk Masin. Kalau nak tau rege spesel lagi berbaloi-baloi... klik je kat banner / poster kat bawah ni. Sale ni sampai hujung bulan April, kalau tak oder kompom nyesal. Yang terhangat di pasaran. Mari .. marii .. isi oder form, hehehehhe :D




Thursday, February 25, 2010

Sale Sempena Maulidur Rasul @ Kedai Ummie ..!!

Kengkawan sume, aku nak kabo le ... kedai aku ada wat sale sempena Maulidur Rasul ni. Biasa orang buat sale nak raye, CNY, Deepavali, Krismas kan ..?. So, kekonon nak le buat kelainan .... hehhe.

Ape lagi .. jemput le singgah. Mana tau ada yang bekenan. Rege runtuh ni wehh, rugi tak beli. Kui kui kui. Klik je kat banner bawah ni, nanti dia anto korang kat kedai aku :D


Blog Widget by LinkWithin

Jantung Hatiku .....

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers