Monday, January 25, 2010

Meh Le Baca Sat ...

Jemput Singgah :)


Lama dah tak pos apa2 kat blog aku ni. Dah bersawang2 dah ni haa .. iishh, iish .. iishh. So this time nak kabo le kat kengkawan sume kan ... Insya-Allah hari Sabtu ni (30hb.) aku nak balik kampung ... yey yey .. ngeh ngeh ngeh.

Tapi sebelum balik Melaka (kg aku le tu), aku stay kat KL dua ari. Bawak anak2 bejalan. Si kakak le, sibuk nak pegi aquaria KLCC le, nak gi theme park kat Berjaya tu le. Mana tak, abah depa dah janji, sapa dapat no 1 sampai 3 final exam last year tu ari dapat gi jenjalan mana2 tempat depa nak pi. Haaa, pe lagi .. tuntut janji le tu .... iisshh, bebudak zaman skarang ni.

Jadinya di kesempatan ini, (perghh, cam ucapan selamat hari raye le pulok!) aku nak le meng offer kengkawan sume. Sesapa adik/kakak/makcik yang duk area KL/Selangor/Sepang/Melaka yang nak order produk kat Kedai Ummie, dipersilakan dengan segala hormatnye ini form kat blog Kedai Ummie tu ye.

Nanti buleh le jumpe kat epot ke (LCCT), kat hotel ke (Vistana) tak pon kat Melaka (umah mak aku). Kan ke dah jimat kos pos, tak gitu cik Timah ..? hehehhe. Tapi nak kabo la satu hal, setiap pesanan aku charge RM5, order sikit ke banyak ke sama je charge nya, buleh ..?. Al-maklum Air Asia pon nijam beg letak kat bagasi dah kene charge. Kalau nak compare ngan kos pos laju, murah lagi tu .... :D

Ok la ekk.. mekasih la sudi baca pengumuman / pemberitahuan ni. Jadi, moh le singgah Kedai Ummie, hik hik hik.


1 comment:

Blog Widget by LinkWithin

Jantung Hatiku .....

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers