Sunday, July 5, 2009

Sarapan Di Pagi Minggu .....

Hari ni kan, tahap kerajinan aku berada di tahap yang tinggi. So, aku pun dengan ikhlas hatinya buat lontong untuk sarapan pagi. Cam hari raye le pulok .... hiksss. Cik abe tu le, malam tadi dah baekkkkkk punya ayat merayu,"Yang, kamek nak makan lontong kei sarapan isok buleh sik?".

Translation: "Yang, abang nak makan lontong untuk sarapan esok boleh tak?". Hehehehe, aku jawab ler, Insya-Allah, doakan le bini awak ni rajin esok pagi, heh heh heh .... So, kul 7 pagi tadi aku dah bukak gelanggang silat kat dapo. Actually bukan susah no pon buatnye .... antara rajin ngan idok jek. Nasi impitnye aku dah siap rebus malam tadi. *smile*.

Lodeh tu aku campur kacang panjang, keret, kobis, tahu & tempe yang dah di goreng, tahu kering, suhun. Nak resepi ...?. Mintak pengeras dulu, keh keh keh .....

5 comments:

  1. wah.. special yer masak lontong, bertuahnya si husband.. :)

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan..terima kasih masuk blog shiem.. sangat sedap lontong tuh... menyelerakan...:D

    p/s: tukar2 follower link k... :D

    ReplyDelete
  3. ummumishkah,
    Teknik amik hati suami :)

    shiemz,
    Nak makan mai le umah .. hehehhe ;)

    ReplyDelete
  4. Allah hai ....
    tak perasan ler, nama cik abe plak keluar. Ni kes lupa nak log out ler tadi ni. Terpakai akaun dia plak dah ....

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin

Jantung Hatiku .....

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers